Basiscursus consumenten-psychologie
9,1 op Springest
Fundamentele inzichten in online klantgedrag
Als je begrijpt hoe mensen beslissingen nemen, kun je hun keuzes en gedrag pas echt veranderen. In deze training leren we je de belangrijkste inzichten uit de gedragspsychologie en een praktische methode om deze direct toe te passen in je eigen werk. Aan het einde van de training ben je in staat om het “emotionele” en “rationele brein” van jouw klant te herkennen en te beïnvloeden.
- Eerstvolgende training: diverse data in 2023
- 2 lesdagen van 09:00 - 12:00
- Fysiek les in Utrecht (of digitaal indien de coronamaatregelen hierom vragen)
- €650,- excl. BTW.
- Je ontvangt een basiscursus consumentenpsychologie diploma.
Wat ga je leren?
In onze basiscursus consumentenpsychologie maak je kennis met OD’s BOOM! (Behavioral Online Optimization Method): het praktische framework voor optimalisatie. We hebben dit framework ontwikkeld door kennis uit de psychologie en gedragswetenschappen te combineren met de resultaten van meer dan 1000 A/B-testen die we de afgelopen 10 jaar hebben uitgevoerd. We gaan het hebben over hoe consumenten beslissingen maken op jouw website en welke 2 systemen je daarbij helpen. We leren je hoe je deze kunt herkennen en toepassen op je eigen websites, apps en sociale media.
- Introductie van OD’s Behavioral Online Optimization Method, gebaseerd op meer dan 10 jaar ervaring in A/B testen gecombineerd met psychologische en gedragswetenschappelijke kennis.
- Welke twee manieren bezoekers gebruiken om beslissingen te nemen en hoe je deze kunt herkennen.
- Het belang van automatisch en onbewust gedrag bij het nemen van besluiten
- Wat de belangrijkste eigenschappen zijn van het ‘rationele’ brein en het ‘emotionele’ brein
- Hoe je kunt achterhalen wat de beweegredenen van je klanten zijn door middel van experimenteren.

Wat vinden anderen?
Onze trainers:
Nog meer redenen om de training te volgen:
- Gemiddelde beoordeling van 8.6 voor deze cursus
- Een duidelijke structuur met een combinatie van theorie en levendige praktijkvoorbeelden
- Interactieve sessies waarbij deelnemers direct ervaring opdoen met het toepassen van de geleerde kennis
Vragen over onze opleidingen?
Neem contact op met Isabella, onze academy specialist.

Aanmelden basiscursus consumentenpsychologie
Data:
- diverse data in 2022
Minimaal 6 en maximaal 12 deelnemers.