Cursus Consumentengedrag

9,3 op Springest

9.3/10

Leer de kracht van psychologie toepassen in CRO

Om de conversie te verbeteren van je website, webshop of product is het essentieel om de drijfveren van je klanten te begrijpen. Tijdens de cursus consumentengedrag leer je vijf optimalisatie strategieën om je CRO-programma naar een hoger niveau te tillen. De strategieën zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderbouwde psychologische principes en je kunt ze direct toepassen op je eigen website of product

Resultaten die je kunt verwachten

Praktische informatie

  • Eerstvolgende cursus begint op dinsdag 28 januari.
  • Krijg fysiek les in hartje Utrecht.
  • 5 halve cursusdagen in de ochtend (9:30-12:30) op dinsdagen
  • Inclusief lunch
  • €1499,- excl. BTW

Wat ga je leren?

  • Psychologische principes: Leer het ‘BOOM’ framework toepassen om je klantreis te optimaliseren. 
  • Structuren van je CRO-programma: Ontwikkel een gestructureerde aanpak, van hypotheses tot experimenten.
  • Frameworks en tools: Koppel experimenten aan strategische doelen met bewezen frameworks.

    Wat vinden anderen?

    Onze trainers

    Isabella Klaassens

    Isabella is gedragsdeskundige en hoofd Academy. Als fundementeel psychologisch onderzoeker ondersteunt ze klanten in het onderzoeken en begrijpen van klantproblemen.

    Joost Baalbergen

    Joost is sociaal psycholoog met tien jaar ervaring in het toepassen van gedragskennis in CRO. Hij is een van de bedenkers van het BOOM-framework dat in deze cursus wordt gegeven.

    Lotte Reijmer

    Lotte is consumenten psycholoog met ruime ervaring in (online)marketing. Het menselijk gedrag fascineert haar en dit ontrafelen maakt haar altijd enthousiast.

    Voor wie is deze cursus?

    Deze cursus is ontworpen voor CRO-specialisten, productmanagers, online marketeers, data-analisten en iedereen die betrokken is bij het optimaliseren van de klantreis. Of je nu een junior professional bent die net begint, of een senior specialist op zoek naar verdieping, deze cursus biedt waardevolle inzichten en praktische tools die je direct kunt toepassen.

    Vragen over de cursus?

    Neem contact op met Isabella, onze academy specialist.

    Isabella Klaassens

    030 2272 440

    Aanmelden Cursus Consumentengedrag

    • Vijf cursusdagen (van 09.30 – 12.30 uur), fysiek in Utrecht.
      • 28 januari 
      • 4 februari 
      • 11 februari 
      • 18 februari 
      • 25 februari
    • Minimaal 3 en maximaal 12 deelnemers. Daarnaast ontvang je:
      • De Cursus consumentengedrag handboek waarin je alle kennis en voorbeelden kunt teruglezen.
      • Een Cursus consumentengedrag certificaat bij succesvolle afronding van de cursus.
    Startdatum: