Dank voor de interesse in de slides van en de links uit de presentatie van Ton Wesseling op MIE 2013, 7 februari 2013 in Den Haag
Deze slides en links delen op twiter? Tweet #mie2013
Links
In de presentatie werden tools genoemd die wij gebruiken in ons dagelijks werk. We hebben geen commerciële band met deze tools, maar gebruiken ze omdat ze doen wat we zoeken en vaak ook nog heel goed betaalbaar zijn. Er zijn meer tools beschikbaar, maar deze wilden we vooral uitlichten:
- Gebruik een tool daar waar jij het wil: Qubit Opentag: targeted tag management
- Volg een bezoekers sessie: Google Analytics: bezoekersstroom rapport
- Bekijk een bezoekers sessie: Clicktale.com: muis en toetsenbord gedrag
- Klant tevredenheid feedback: 4qsurvey.com: antwoorden koppelen aan analytics
- Product review API: Yelp: wat vinden je bezoekers van welk product?
- Targeting op basis van historisch profiel : Personyze.com: elk detail die je kunt bekijken!
- Wie en hoe betrokken is jouw bezoeker?: Facebook.com: jouw identiteitsprovider
- Competitive intelligence API: Mozenda.com: website spider naar database
- Social Environment API: Topsy.com: meest gedeelde URL’s
- On the fly landingspagina’s maken: Unbounce.com: direct live
- Drag & drop A/B-testen: Visualwebsiteoptimizer.com: verander met 1 klik
Wheel of Persuasion
Tijdens de presentatie werden onderdelen van het Wheel of Persuasion getoond. Je kunt je inschrijven voor Beta invites op http://www.wheelofpersuasion.com.
De slides
Je kunt de slides als PDF downloaden vanaf deze locatie (let op bijna 50MB). Je kunt ze ook hieronder bekijken of op onze slideshare locatie.