Terugblik DiDo #13: rendement optimalisatie

DiDo13_guy

Op 20 juni vond de laatste Dialogue Donderdag plaats voorafgaand aan de zomervakantie pauze in 2013. Thema was dit maal “rendement optimalisatie”. Er was meer dan genoeg reden om hierop terug te grijpen. Namelijk:

Het was wederom een zeer geslaagde middag volledig vol met bezoekers werkzaam bij opdrachtgevers en dagelijks bezig met het verbeteren van het rendement op hun digitale kanalen. Wil jij er volgende keer ook bij zijn: bezoek dan nu snel onze events pagina.

Slides van de presentaties

Maurice Beerthuyzen – Learnings vanaf de Conversion Conference Chicago

Guy Stratermans – Meten en Inzichten : D-testen en McGovern top tasks

De toptaken survey tool die Guy liet zien tijdens de presentatie kun je zelf hier bekijken en downloaden!

Bart Schutz presenteerde het Wheel of Persuasion en nam ons mee in de applicatie. De komende dagen kun je je hier registreren door de access code “dido” te gebruiken!

Foto impressie


Geen Flash? Bekijk de #dido13 fotoserie hier op Flickr.

De volgende Dialogue Donderdag

De volgende Dialogue Donderdag organiseren we in september / oktober 2013. Ben je eerder geweest, dan ontvang je vanzelf een uitnodiging per email. Ben je nog niet eerder geweest: schrijf je dan hier in voor notificatie!

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.