Incompany Trainingen

Wil je als team, afdeling of organisatie verder ontwikkelen op het gebied van data-analyse, gedragsinzichten of experimentgedreven werken? In onze incompany trainingen leer je hoe je als team beter onderbouwde keuzes maakt, met kennis van data, psychologie, UX en strategie. Volledig afgestemd op jullie doelen, vraagstukken en ervaring.

Onze trainingen wordt met een 9,0 beoordeeld op Springest

Alle trainingen kunnen worden gegeven in zowel Nederlands als Engels.

Wat je kunt verwachten

Skills icoon

Inhoud, niveau en vorm aangepast op je team

Skills icoon

Profiteer van 15+ jaar ervaring

Skills icoon

Pas inzichten direct toe

Praktische informatie

Tijd icoon

1-4 dagdelen

Locatie icoon

Op locatie

Geld icoon

op aanvraag

Training Conversie Specialist
Workshop BigQuery
Workshop Statistiek
Workshop Product Discovery
Training Consumenten Psychologie
Workshop GA4
Workshop Data Storytelling
Workshop Product Discovery
Training Conversie Specialist

Wil jij leren hoe je het conversiepercentage van jouw website kunt verhogen? In onze training conversie specialist leer je de basisprincipes van het proces, data, psychologie en UX kunt inzetten om je website te optimaliseren. De training zit vol praktijkvoorbeelden van echte specialisten.

Bekijk deze training

Workshop BigQuery

Verbeter je data analyses!

Je data analyses zijn betrouwbaarder met BigQuery, omdat GA4 alle data samplet.
Tijdens deze workshop koppel je BigQuery aan een GA4 account en leer je BigQuery gebruiken om dieper in je data te duiken dan wat mogelijk is met GA4.

Bekijk deze workshop

Workshop Statistiek

Wil je graag meer weten over statistiek in combinatie met conversie optimalisatie?
In CRO staat data gedreven werken voorop, maar doe je dat ook met de goede statistische onderbouwing? Is het al weer even geleden dat je het vak statistiek gevolgd hebt en kun je wel een opfriscursus gebruiken? Of is deze materie nieuw voor je, dan is dit een goede cursus voor jou. Je leert hier de basisvaardigheden om een goed onderbouwde keuze te kunnen maken.

Bekijk deze workshop

Workshop Product Discovery

Heb je je ooit afgevraagd hoe je jouw producten en diensten kunt optimaliseren en beter kunt laten aansluiten op de behoeften van je gebruikers? Onze Product Discovery training is hier precies voor ontworpen. Je krijgt grondig inzicht in de gebruikersproblemen, verfijnt jouw ideeën en ontdekt oplossingen waar klanten op wachten. Het benutten van de Product Discovery Fase bespaart kostbare tijd, energie en geld, waardoor je innovaties beter aansluiten en je meer impact maakt.

Bekijk deze workshop

Training Consumenten Psychologie

Om de conversie te verbeteren van je website, webshop of product is het essentieel om de drijfveren van je klanten te begrijpen. Tijdens de cursus consumentenpsychologie leer je vijf optimalisatie strategieën om je CRO-programma naar een hoger niveau te tillen. De strategieën zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderbouwde psychologische principes en je kunt ze direct toepassen op je eigen website of product.

Bekijk deze training

Workshop GA4

Werk jij met Google Analytics 4 (GA4) maar kan je nog wel wat hulp gebruiken? Wil je weten hoe je marketingkanalen presteren of waar in de customer journey de meeste uitval is? Of heb je geen idee hoe je je gebruikelijke analyses kan doen in GA4? Dan is onze Google Analytics 4 training ideaal voor jou.

Bekijk deze workshop

Workshop Data Storytelling

Als CRO-specialist, data-analist of product owner weet je hoe belangrijk het is om collega’s en stakeholders te kunnen informeren én overtuigen met je inzichten. Dat vraagt om zichtbaarheid, overtuigingskracht én de kunde om inzichten op een toegankelijke en inspirerende manier over te brengen. Je wilt niet alleen gelijk hebben – je wilt ook gelijk krijgen.

Bekijk deze workshop

Workshop Product Discovery

Van losse ideeën naar succesvolle onderbouwde innovaties

Heb je je ooit afgevraagd hoe je jouw producten en diensten kunt optimaliseren en beter kunt laten aansluiten op de behoeften van je gebruikers? Onze Product Discovery training is hier precies voor ontworpen. Je krijgt grondig inzicht in de gebruikersproblemen, verfijnt jouw ideeën en ontdekt oplossingen waar klanten op wachten. Het benutten van de Product Discovery Fase bespaart kostbare tijd, energie en geld, waardoor je innovaties beter aansluiten en je meer impact maakt.

Bekijk deze workshop

Waarom kiezen voor Online Dialogue?

Maatwerk

We passen elke training aan op jullie situatie, kennisniveau en doelen.

Ervaren trainers

Je leert van strategen, analisten, psychologen en UX-designers met jarenlange ervaring in optimalisatie.

Direct toepasbaar

We koppelen theorie aan echte voorbeelden. Na de training kun je direct zelf aan de slag.

Leer alvast je trainers kennen

Ruben de Boer

Experimentation Consultant

LinkedIn icoon
030 7009 778
Telefoon icoon

Alexandros Kakakis

Data Scientist

LinkedIn icoon
030 2272 446
Telefoon icoon

Shirley van Haalem

Experimentation Consultant

LinkedIn icoon
030 7009 447
Telefoon icoon

Reinier Koolmees

Data Analist

LinkedIn icoon
030 7009 777
Telefoon icoon

Britt Kerkhoven

UX Designer

LinkedIn icoon
030 4100 177
Telefoon icoon

Irene Strikkers

Data Analist

LinkedIn icoon
0307009775
Telefoon icoon

Isabella Klaassens

Gedragsexpert

LinkedIn icoon
0302272440
Telefoon icoon

Simon Buil

Data Analist

LinkedIn icoon
0302272445
Telefoon icoon

Joost Baalbergen

Gedragsexpert

LinkedIn icoon
0302272443
Telefoon icoon

Dennis Nederlof

Experimentation Consultant

LinkedIn icoon
030 2272 771
Telefoon icoon

Meer informatie over onze Incompany Trainingen?

incompany training