Conversie Specialist training
9,1 op Springest
Volg nu de training conversie specialist! Vier dagen over proces, statistiek, psychologie en tools.
Ben jij betrokken of ga je regelmatig betrokken worden bij conversie optimalisatie activiteiten binnen jouw bedrijf? Wij leren je alle basisprincipes van effectieve conversie optimalisatie en behoeden je voor de vele valkuilen in dit vakgebied.
- Eerstvolgende training data: 4 oktober
- Vier ochtenden (09:30-12:30 uur) op woensdag
- €1295,- excl. BTW
- Je ontvangt een Conversie Specialist diploma
Wat ga je leren?
Wil je weten hoe je het conversiepercentage effectief kunt laten groeien? Wat jouw data je wilt vertellen? Hoe je klanten denken? En welke stappen je moet vervullen als je structureel wilt optimaliseren? Schrijf je dan in voor deze cursus!
Om gestructureerd te werk te gaan met een optimalisatieprogramma is het proces van groot belang. Deze dag zorgt ervoor dat je leert hoe je experiment voor experiment nieuwe kennis verzamelt over je klant. En geeft antwoord op vragen als: Hoe bouw je kennis op over het gedrag van je klanten, zodat je het later ook organisatiebreed kunt inzetten? Wat is het maturity niveau van mijn organisatie? En welke stappen moet je vervullen als je structureel wilt optimaliseren?
Een goede analyse staat of valt met de kwaliteit van je data. Het is vaak een onderbelicht onderwerp maar datakwaliteit is het fundament om als organisatie datagedreven te kunnen werken. Hoe kun je dit controleren? En hoe kun je vervolgens de data gebruiken als je een hele berg tot je beschikking hebt? Waar begin je? Maar nog belangrijker, wanneer stop je? Verder beantwoorden we op deze dag vragen zoals: Hoe kun je optimaliseren als een website weinig bezoekers of conversies heeft? Op welke pagina’s kun je het beste A/B-testen? Welke statistische valkuilen zijn er? Wanneer is iets een significant verschil? En hoe zet je data om in inzichten en communiceer je deze in je organisatie?
Het doel van dag 3 is om cursisten bewust na te laten denken over gedrag. We leggen je uit hoe we psychologie en gedragswetenschappen combineren met de resultaten van meer dan 1000 A/B-testen die we de afgelopen 10 jaar hebben uitgevoerd. Samen duiken we de data in om online gedrag in kaart te brengen en te interpreteren. Waar en op welke manier kan ik het beste optimaliseren? Welke inzichten gebruik ik daarvoor en hoe schrijf ik een goede hypothese?
Het verhogen van de gebruikservaring kan op heel wat verschillende manieren aangepakt worden. Met behulp van data en psychologie kunnen we een beter inzicht krijgen in de gebruikers, en op welke manier hun ervaring verbeterd kan worden. Tijdens de design dag gaan komen alle voorgaande dagen samen in het maken in een design. Maar hoe maak ik een design bij mijn hypothese? Hoe zorg ik ervoor dat ik alleen de hypothese toets? Hoe weet ik of mijn design technisch tot een A/B-test verwerkt kan worden? Hoe weet ik zeker dat mijn design impact gaat maken?
Wat vinden anderen?
Onze trainers:
Nog meer redenen om de training te volgen:
- Eén winnende A/B-test en je hebt je investering terug
- Na de training kun je zelf een volledige A/B-test maken en analyseren.
- Veel praktijkvoorbeelden van échte specialisten
Vragen over onze trainingen?
Neem contact op met Isabella, ze weet alles over onze trainingen.

Isabella Klaassens
030 22 72 440
academy@onlinedialogue.com
Aanmelden conversie specialist cursus
Corona: dankzij de versoepelingen rondom de coronamaatregelen gaan we vanaf augustus onze opleidingen weer op ons kantoor in Utrecht geven, uiteraard met inachtneming van de RIVM regels. Mochten de omstandigheden daar aanleiding toe geven dan worden de lessen virtueel gegeven.
We blijven overigens ook online trainingen aanbieden. Je kunt dus zelf kiezen wat het beste bij jou en je situatie past.
Lesdata
Oktober: 4, 11, 18 en 25 oktober van 09.30 tot 12.30
November: 1, 8, 15 en 22 november van 09.30 tot 12.30
December: 6, 13, 20 en 27 december van 09.30 tot 12.30