Conversie Specialist training
9,0 op Springest
Word een succesvolle conversiespecialist
Wil jij leren hoe je het conversiepercentage van jouw website kunt verhogen? In onze training conversie specialist leer je de basisprincipes van het proces, data, psychologie en UX kunt inzetten om je website te optimaliseren. De training zit vol praktijkvoorbeelden van echte specialisten.
Resultaten die je kunt verwachten
- Leer succesvolle A/B testen opzetten en uitvoeren
- Leer data analyseren en maak betere beslissingen
- Krijg inzicht in de psychologie achter gebruikersgedrag
Praktische informatie
- Eerstvolgende cursus begint op 4 december.
- Krijg fysiek les in hartje Utrecht.
- 4 halve cursusdagen in de ochtend (09:30-12:30 uur) op woensdagen
- Inclusief lunch
- €1295,- excl. BT6
Wat ga je leren?
- Proces: Leer het volledige proces van a/b testen, van begin tot eind.
- Organisatie & cultuur: Stel CRO centraal binnen je organisatie en maak het proces schaalbaar
- Frameworks en tools: Maak kennis met bewezen frameworks en nuttige tools om je resultaten te verbeteren
Om gestructureerd te werk te gaan met een optimalisatieprogramma is het proces van groot belang. Deze dag zorgt ervoor dat je leert hoe je experiment voor experiment nieuwe kennis verzamelt over je klant. En geeft antwoord op vragen als: Hoe bouw je kennis op over het gedrag van je klanten, zodat je het later ook organisatiebreed kunt inzetten? Wat is het maturity niveau van mijn organisatie? En welke stappen moet je vervullen als je structureel wilt optimaliseren?
Een goede analyse staat of valt met de kwaliteit van je data. Het is vaak een onderbelicht onderwerp maar datakwaliteit is het fundament om als organisatie datagedreven te kunnen werken. Hoe kun je dit controleren? En hoe kun je vervolgens de data gebruiken als je een hele berg tot je beschikking hebt? Waar begin je? Maar nog belangrijker, wanneer stop je? Verder beantwoorden we op deze dag vragen zoals: Hoe kun je optimaliseren als een website weinig bezoekers of conversies heeft? Op welke pagina’s kun je het beste A/B-testen? Welke statistische valkuilen zijn er? Wanneer is iets een significant verschil? En hoe zet je data om in inzichten en communiceer je deze in je organisatie?
Het doel van dag 3 is om cursisten bewust na te laten denken over gedrag. We leggen je uit hoe we psychologie en gedragswetenschappen combineren met de resultaten van meer dan 1000 A/B-testen die we de afgelopen 10 jaar hebben uitgevoerd. Samen duiken we de data in om online gedrag in kaart te brengen en te interpreteren. Waar en op welke manier kan ik het beste optimaliseren? Welke inzichten gebruik ik daarvoor en hoe schrijf ik een goede hypothese?
Het verhogen van de gebruikservaring kan op heel wat verschillende manieren aangepakt worden. Met behulp van data en psychologie kunnen we een beter inzicht krijgen in de gebruikers, en op welke manier hun ervaring verbeterd kan worden. Tijdens de design dag komen alle voorgaande dagen samen in het maken van een design. Maar hoe maak ik een design bij mijn hypothese? Hoe zorg ik ervoor dat ik alleen de hypothese toets? Hoe weet ik of mijn design technisch tot een A/B-test verwerkt kan worden? Hoe weet ik zeker dat mijn design impact gaat maken?
Wat vinden anderen?
Onze trainers
Voor wie is deze training?
Deze training is voor iedereen die wil leren hoe je een website beter maakt. Of je nu CRO-specialist, UX-designer, webanalist, online marketeer of content manager bent, deze cursus helpt je om met data en psychologie het conversiepercentage te verhogen. Als je wilt weten hoe gebruikers denken en betere resultaten wilt behalen, dan is deze training voor jou.
Vragen over onze trainingen?
Neem contact op met Isabella, ze weet alles over onze trainingen.
Isabella Klaassens
030 22 72 440
academy@onlinedialogue.com
Aanmelden Conversie Specialist training
Corona: dankzij de versoepelingen rondom de coronamaatregelen gaan we vanaf augustus onze opleidingen weer op ons kantoor in Utrecht geven, uiteraard met inachtneming van de RIVM regels. Mochten de omstandigheden daar aanleiding toe geven dan worden de lessen virtueel gegeven.
We blijven overigens ook online trainingen aanbieden. Je kunt dus zelf kiezen wat het beste bij jou en je situatie past.
Les data 2024
December | 4, 11, 18, 24 van 09.30 tot 12.30 |
Januari | 8, 15, 22, 29 van 09.30 tot 12.30 |
Februari | 5, 12, 19, 26 van 09.30 tot 12.30 |
- Minimaal 3 en maximaal 12 deelnemers. Daarnaast ontvang je:
- De Conversie Specialist training lesmaterialen waarin je slides en opdrachten kunt teruglezen.
- Een Conversie Specialist certificaat bij succesvolle afronding van de training.