Optimalisatie van al je digitale kanalen
Door onze unieke combinatie van data en psychologie snappen wij als geen ander hoe we jouw digitale omgeving kunnen verbeteren. Wij gaan, samen met jou, de drijfveer van je klanten achterhalen. We zijn een specialist en richten ons puur en alleen op conversie optimalisatie en klantgedrag.
Onze diensten
Wil je weten wat je klanten drijft? Wat ervoor zorgt dat bezoekers klant worden en blijven? En wat er juist voor zorgt dat ze afhaken?
Cultuur en proces
Het is ons werk om onze opdrachtgevers te helpen betere en betrouwbaardere beslissingen te nemen. Om dit bereiken maken wij gebruik van data en psychologie in combinatie met bedrijfsadvies en verandermanagement.
Wij gaan gestructureerd te werk om je experimenteren en inzichten om te zetten in een waardevol CRO-programma. Wij implementeren het datagedreven werken in de cultuur van jouw organisatie. Zodat je na onze samenwerking zelf aan de slag kunt met datagedreven werken.
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact op met Pim
Of geef Pim een belletje op +31302772448
Mooie opdrachten bij enthousiaste klanten
Customer eXperience Optimization opzetten bij Vattenfall
Vattenfall Nederland heeft grote stappen gezet in datagedreven werken. Na te focussen op klantgedreven werken was het nu tijd om de volgende aanvullende stap te zetten: datagedreven werken. Dit is maar goed ook, het heeft namelijk veel opgeleverd. Customer eXperience Optimization (CXO) is een bekend begrip geworden in de organisatie en hier vertelt Manager Agile Delivery, Marco Moerman, graag meer over.
Op weg naar een datagedreven cultuur
De afgelopen jaren is VodafoneZiggo bezig met het creëren van een validatiegedreven cultuur. Het doel is om steeds meer te experimenteren, veel te leren en toegevoegde waarde te leveren. Dagelijks zijn verschillende teams bezig om hun ideeën te valideren en het experimenteren en datagedreven werken in de cultuur te krijgen. Wij vroegen een aantal experts over hun ervaringen.