Blijf op de hoogte

Hoe NS een succesvolle CRO-strategie opbouwt met Online Dialogue
De Nederlandse Spoorwegen (NS) vervoert dagelijks miljoenen reizigers en is een cruciale schakel in de mobiliteit van Nederland. Hoe ontwikkelt een organisatie van deze omvang een succesvolle experimenteer- en validatiecultuur? We spraken hierover met Jeroen Oosting, verantwoordelijk voor
Selecteer een onderwerp:
- Alles
- academy
- analytics
- award
- Case
- Data analyse
- dido
- evenement
- events
- experimenteercultuur
- online dialogue
- psychologie
- Statistiek
- strategie
- User Experience
- UX design
- webwinkel

DiDo #46: Trends in CRO en e-commerce – het eventverslag
Op donderdag 12 december vond alweer de 46e editie van Dialogue Donderdag (DiDo) plaats. Dit keer stond DiDo in het teken van de toekomst van

DiDo #47: Collaboration in product teams
Sign up for DiDo #47 Unlock the future of conversion optimization at DiDo, the ultimate knowledge event for CRO specialists. This edition dives into effective

Tijd voor verandering: Scrum, SaFe, en de rol van de product owner
Waarom lijken veel product teams efficiënt te werken, maar missen ze soms echte impact? Een kleine greep van de uitdagingen die ik hoor van product

Wat wij leerden op Conversion Hotel 2024: praktische inzichten
Afgelopen weekend bezochten Ruben de Boer, Lotte Cornelissen, Reinier Koolmees en Nino van Tour Conversion Hotel 2024. Tijdens dit evenement hebben we inspirerende talks bijgewoond

Digital Analytics Summit 2024
Begin oktober vond een nieuwe editie van de Digital Analytics Summit plaats in Amsterdam. In deze blog vind je een overzicht van de belangrijkste inzichten

DiDo #45: Digitale Toegankelijkheid – het eventverslag
Op donderdag 26 september was alweer de 45e editie van Dialogue Donderdag (DiDo). Deze keer stond DiDo in het teken van digitale toegankelijkheid en de

DiDo #46: E-commerce & CRO Trends in 2025
Sign up for DiDo #46 Each year, we reflect on the past and analyze market developments to predict trends that we and our clients should

Goodhart’s Law: Wanneer Doelen je Doel Voorbij Schieten
Waarom drie keer per week naar de sportschool gaan niet betekent dat je fit bent (en andere Goodhart’s Law-missers) Stel je voor: je besluit dat

Van A/B-testen naar innovatie: Hoe CRO-specialisten hun impact kunnen vergroten
CRO wordt steeds meer een standaard in organisaties. Binnen Nederland hebben de meeste middelgrote en grote organisaties wel één of meerdere CRO-specialisten, of een multidisciplinair

Buy Now Pay Later Deel 2: De Schaduwzijde en Verantwoordelijkheid
In de vorige blog over Buy Now Pay Later (BNPL)-diensten hebben we de voordelen en de aantrekkingskracht van dergelijke diensten besproken. Maar let op: BNPL

Buy Now Pay Later Deel 1: De Voordelen en Verleidingen
Een belangrijk doel van conversie-optimalisatie (CRO) is het verlagen van de drempel om aankopen te doen. We proberen te begrijpen waarom een klant op onze

Telenet digital community podcast
Afgelopen maand was ik te gast bij de Telenet digital community podcast met Caroline Verkest, An Dewilde en Dennis Peeters. Samen hebben we het proces

CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).