Blijf op de hoogte

DiDo #48: How to truly understand user behavior through experimentation
Unlock the future of conversion optimization at DiDo, the ultimate knowledge event for professionals in product development and data-driven decision-making. This edition is all about going beyond the surface of A/B test results. We’ll explore how smarter experimentation leads
Selecteer een onderwerp:
- Alles
- academy
- analytics
- award
- Case
- Data analyse
- dido
- evenement
- events
- experimenteercultuur
- online dialogue
- psychologie
- Statistiek
- strategie
- User Experience
- UX design
- webwinkel
BOOM! De 5 psychologische optimalisatiestrategieën
Digitale optimalisatie draait om meer dan alleen data-analyse en A/B-testen. Zo gaat het niet alleen om wat werkt, maar ook waarom iets werkt. Waarom klikken bezoekers op de ene knop

ConversionBoost 2025 inzichten voor CRO specialisten
Vorige week was ik voor de tweede keer in Kopenhagen voor het ConversionBoost congres. Dit jaar was het éxtra speciaal voor mij: ik mocht de

DiDo #47: Samenwerken met product teams – het eventverslag
Afgelopen donderdag vond de 47e editie van Dialogue Donderdag (DiDo) plaats. DiDo is hét kennisevenement voor professionals in conversieoptimalisatie, productontwikkeling en datagedreven werken. Deze editie

Process mining binnen CRO
Een goed CRO-proces begint bij gedegen vooronderzoek waarin de customer journey (of klantreis) de hoofdrol speelt. In de meeste webanalytics-tools is het lastig om de

Conversie-optimalisatie met User Centered Design in 2025
De digitale wereld verandert snel, en in 2025 gaat conversie-optimalisatie verder dan alleen de bekende aanpassingen of het laaghangend fruit. In dit blog duiken we

DiDo #47: Collaboration in product teams
Unlock the future of conversion optimization at DiDo, the ultimate knowledge event for professionals in product development and data-driven decision-making. This edition explores effective collaboration

Hoe NS een succesvolle CRO-strategie opbouwt met Online Dialogue
De Nederlandse Spoorwegen (NS) vervoert dagelijks miljoenen reizigers en is een cruciale schakel in de mobiliteit van Nederland. Hoe ontwikkelt een organisatie van deze omvang

DiDo #46: Trends in CRO en e-commerce – het eventverslag
Op donderdag 12 december vond alweer de 46e editie van Dialogue Donderdag (DiDo) plaats. Dit keer stond DiDo in het teken van de toekomst van

Tijd voor verandering: Scrum, SaFe, en de rol van de product owner
Waarom lijken veel product teams efficiënt te werken, maar missen ze soms echte impact? Een kleine greep van de uitdagingen die ik hoor van product

Wat wij leerden op Conversion Hotel 2024: praktische inzichten
Afgelopen weekend bezochten Ruben de Boer, Lotte Cornelissen, Reinier Koolmees en Nino van Tour Conversion Hotel 2024. Tijdens dit evenement hebben we inspirerende talks bijgewoond

Digital Analytics Summit 2024
Begin oktober vond een nieuwe editie van de Digital Analytics Summit plaats in Amsterdam. In deze blog vind je een overzicht van de belangrijkste inzichten

DiDo #45: Digitale Toegankelijkheid – het eventverslag
Op donderdag 26 september was alweer de 45e editie van Dialogue Donderdag (DiDo). Deze keer stond DiDo in het teken van digitale toegankelijkheid en de

CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).