Blijf op de hoogte
Wat wij leerden op Conversion Hotel 2024: praktische inzichten
Afgelopen weekend bezochten Ruben de Boer, Lotte Cornelissen, Reinier Koolmees en Nino van Tour Conversion Hotel 2024. Tijdens dit evenement hebben we inspirerende talks bijgewoond en waardevolle inzichten opgedaan over experimenteren maar ook thema’s als messaging en duurzaamheid.
Selecteer een onderwerp:
- Alles
- academy
- analytics
- award
- Case
- Data analyse
- dido
- evenement
- events
- experimenteercultuur
- online dialogue
- psychologie
- Statistiek
- strategie
- User Experience
- UX design
- webwinkel
Digital Analytics Summit 2024
Begin oktober vond een nieuwe editie van de Digital Analytics Summit plaats in Amsterdam. In deze blog vind je een overzicht van de belangrijkste inzichten
DiDo #45: Digitale Toegankelijkheid – het eventverslag
Op donderdag 26 september was alweer de 45e editie van Dialogue Donderdag (DiDo). Deze keer stond DiDo in het teken van digitale toegankelijkheid en de
DiDo #46: E-commerce & CRO Trends in 2025
Sign up for DiDo #46 Each year, we reflect on the past and analyze market developments to predict trends that we and our clients should
Goodhart’s Law: Wanneer Doelen je Doel Voorbij Schieten
Waarom drie keer per week naar de sportschool gaan niet betekent dat je fit bent (en andere Goodhart’s Law-missers) Stel je voor: je besluit dat
Van A/B-testen naar innovatie: Hoe CRO-specialisten hun impact kunnen vergroten
CRO wordt steeds meer een standaard in organisaties. Binnen Nederland hebben de meeste middelgrote en grote organisaties wel één of meerdere CRO-specialisten, of een multidisciplinair
Buy Now Pay Later Deel 2: De Schaduwzijde en Verantwoordelijkheid
In de vorige blog over Buy Now Pay Later (BNPL)-diensten hebben we de voordelen en de aantrekkingskracht van dergelijke diensten besproken. Maar let op: BNPL
Buy Now Pay Later Deel 1: De Voordelen en Verleidingen
Een belangrijk doel van conversie-optimalisatie (CRO) is het verlagen van de drempel om aankopen te doen. We proberen te begrijpen waarom een klant op onze
Telenet digital community podcast
Afgelopen maand was ik te gast bij de Telenet digital community podcast met Caroline Verkest, An Dewilde en Dennis Peeters. Samen hebben we het proces
Customer Collective versterkt CRO-expertise met overname van Online Dialogue
DIEGEM – 03/07/2024 Customer Collective, een toonaangevend Europees marketing- en technologiecollectief, versterkt zijn positie met Online Dialogue. Online Dialogue, gevestigd in Utrecht, is een gekende
Growth-Minded SUPERHEROES 2024
Op 19 juni vond er een nieuwe editie plaats van het Growth Marketing Summit (GMS) in Frankfurt. Of liever gezegd: “de conferentie voorheen bekend als
Is choice overload een mythe?
Choice-overload, ook wel het keuzedilemma genoemd, verwijst naar de veronderstelling dat te veel keuzes mensen kunnen overweldigen, waardoor ze geen beslissing kunnen nemen of ontevreden
Een geslaagd CRO programma bij EQOM
EQOM heeft de afgelopen jaren zich enorm gefocust op CRO. EQOM is dé Europese marktleider in erotische producten. Ze bestaan uit verschillende online consumenten winkels,
CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).