Dialogue Donderdag
De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat 3 keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis event is voor iedereen aan de klantzijde die bezig is om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen.
De eerstvolgende DiDo is op 12 december 2024 met als thema ‘E-commerce & CRO trends in 2025’.
Op de hoogte blijven over onze DiDo’s? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.
Meld je aan voor DiDo#46
Lijkt het jou leuk om bij de DiDo#46 te zijn op 12 december 2024 en meer te weten te komen over E-commerce & CRO trends in 2025? Meld je dan nu aan!
Programma
14:30 uur: Introductie en welkom
15:00 uur: Sander van der Hagen (Fightclub)
15:30 uur: Ton Wesseling
16:00 uur: Korte pauze
16:15 uur: Round Tables
17:00 uur: Borrel
Locatie
De DiDo’s vinden plaats op ons kantoor in Utrecht. We raden aan om met het openbare vervoer te komen (10 min lopen van Utrecht centraal). Parkeerkosten voor eigen rekening.
Voor wie?
De DiDo is bedoeld voor managers, productontwerpers, PO’ers, (business)analisten, CRO-specialisten en UX designers met een passie voor kennisdeling. We laten alleen deelnemers toe van klantzijde en geen medewerkers van bureaus, freelancers en tooling/ software leveranciers.
Terugblikken op Dialogue Donderdag
- De 45e Dialogue Donderdag: Digital Accessibility
- De 44e Dialogue Donderdag: AI in CRO
- De 43e Dialogue Donderdag: Conversion Hotel 2023
- De 42e Dialogue Donderdag: the role of product owner
- De 41e Dialogue Donderdag: Product Discovery Sprints
- De 40e Dialogue Donderdag: Results are not learnings
- De 39e Dialogue Donderdag: Ga voor CRO goud!
- De 38e Dialogue Donderdag: Experimenteren in je persoonlijk leven
- De 37e Dialogue Donderdag: Experimenteren op grotere schaal
- De 36e Dialogue Donderdag: CRO en Personalisatie
- De 35e Dialogue Donderdag: Hoe combineer je agile met conversie optimalisatie?
- De 34e Dialogue Donderdag: Hoe pas je psychologie toe voor meer structuur en learnings binnen experimenteren?
- De 33e Dialogue Donderdag: Gedragsverandering en CRO tijdens corona
- De 32e Dialogue Donderdag: Hoe zet je een cultuur en proces van valideren op?
- De 31e Dialogue Donderdag: AI en optimalisatie
- De 30e Dialogue Donderdag: Van hypothese naar design
- De 29e Dialogue Donderdag: Opzetten van een experiment gedreven cultuur
- De 28e Dialogue Donderdag: Psychologie: geen trucje, maar de rode draad van jouw CRO programma
- De 27e Dialogue Donderdag: Experimenteren en personalisatie binnen een (grote) webshop
- De 26e Dialogue Donderdag: GDPR, maar dan wél leuk
- De 25e Dialogue Donderdag: Back to the future of CRO
- De 24e Dialogue Donderdag: Statistics & Algorithms
- De 23e Dialogue Donderdag: De Pitfalls van CRO
- De 22e Dialogue Donderdag: What makes you click?
- De 20e Dialogue Donderdag: Personalisatie bij Nuon en Blokker
- De 19e Dialogue Donderdag: Surviving the A/B Testing Hype Cycle met Craig Sullivan
- De 16e Dialogue Donderdag: Your customer creation equation met Brian Massey
- De 15e Dialogue Donderdag: Facebook, wat moet je daar nou mee?
- De 14e Dialogue Donderdag: Online service
- De 13e Dialogue Donderdag: Rendement optimalisatie
- De 12e Dialogue Donderdag: Big data
- De 11e Dialogue Donderdag: Cookies – tips & slides
- De 10e Dialogue Donderdag: Opening Online Dialogue House
- De 6e Dialogue Donderdag: Anna Botsvine partner & dagoverzicht
- De 5e Dialogue Donderdag: SNS Bank en Dialoogsystemen
- De 4e Dialogue Donderdag: Social media strategie en implementatie
- De 3e Dialogue Donderdag: Conversie copywriting
- De 2e Dialogue Donderdag: ABN AMRO
- De 1e Dialogue Donderdag: Hoe te zorgen dat men online koopt
Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.
Start vandaag met optimaliseren
Stuur een e-mail naar info@onlinedialogue.nl of vul de onderstaande gegevens in.