Dialogue Donderdag

De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat 3 keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis event is voor iedereen aan de klantzijde die bezig is om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen.

De eerstvolgende DiDo is op 12 december 2024 met als thema ‘E-commerce & CRO trends in 2025’. 

Op de hoogte blijven over onze DiDo’s? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Meld je aan voor DiDo#46

Lijkt het jou leuk om bij de DiDo#46 te zijn op 12 december 2024 en meer te weten te komen over E-commerce & CRO trends in 2025? Meld je dan nu aan! 

Programma

14:30 uur: Introductie en welkom
15:00 uur: Sander van der Hagen (Fightclub)
15:30 uur: Ton Wesseling 
16:00 uur: Korte pauze
16:15 uur: Round Tables  
17:00 uur: Borrel 

Locatie

De DiDo’s vinden plaats op ons kantoor in Utrecht. We raden aan om met het openbare vervoer te komen (10 min lopen van Utrecht centraal). Parkeerkosten voor eigen rekening. 

Voor wie?

De DiDo is bedoeld voor managers, productontwerpers, PO’ers, (business)analisten, CRO-specialisten en UX designers met een passie voor kennisdeling. We laten alleen deelnemers toe van klantzijde en geen medewerkers van bureaus, freelancers en tooling/ software leveranciers.

Terugblikken op Dialogue Donderdag

Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

contact

Start vandaag met optimaliseren

Stuur een e-mail naar info@onlinedialogue.nl of vul de onderstaande gegevens in.